۴۷ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم سازی شده است

۴۷ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم سازی شده است
  • تحریریه مقاوم‌سازی افزیر
  • اخبار
  • مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
  • 0 نظر
  • شناسه مقاله: 17917

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از وجود ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۷ هزار واحد مسکونی معادل ۵۲ درصد مقاوم سازی شده است.

سجاد صنعتی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر از وجود  ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۷ هزار واحد مسکونی معادل ۵۲ درصد مقاوم سازی شده است.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن  در بحث شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، ۲۲ هزار واحد مسکونی دارد که ۹ هزار و ۵۰۰ واحد از تسهیلات ویژه  طرح بهسازی استفاده کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: امسال هم سهمیه استان سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و هزار و ۲۵۰ واحد ابلاغ شده و متقاضیان را به بانک‌های عامل معرفی کردیم  و تا پایان سال پاییز هزار و  ۲۵۰ واحد را جذب می‌کنیم.

صنعتی منفرد تاکید کرد: قبل از سال ۸۵ تنها ۱۲ درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان مقاوم سازی شده بود که الان به ۵۲ درصد رسیده است.

وی ابراز کرد: واحدهای مسکونی روستایی که کمترین مقاوم سازی را دارند و یا بر روی گسل هستند در اولویت مقاوم سازی بنیاد مسکن هستند.

صنعتی منفرد تأکید کرد: بعد از تشکیل بنیاد مسکن به‌فرمان امام خمینی(ره) این ارگان در زمینه بهسازی مسکن روستایی، احداث مسکن مهر در شهرهای زیر۲۰ هزار نفر جمعیت، احداث مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و دیگر زمینه‌ها فعالیت می‌کند.

وی یاد آور شد: در بحث مسکن شهری و روستایی بنیاد مسکن طرح‌های خوبی را در دولت تدبیر و امید انجام داده و  بنیاد مسکن استان زنجان نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی برنامه‌ریزی لازم را دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: این نهاد در راستای محرومیت‌زدایی نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان تأکید دارد.

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
به اشتراک بگذارید:
تیم تحریریه افزیر

این محتوا توسط تیم مجرب تولید محتوا افزیر تولید و منتشر شده است.

پرسش و پاسخ


بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Insert math as
Block
Inline
Additional settings
Formula color
Text color
#333333
Type math using LaTeX
Preview
\({}\)
Nothing to preview
Insert